FAQs

Frequently Asked Questions - Cow Under

 

PRODUCT

 


  1. Gaat er niks aan de kwaliteit verloren wanneer ik het vlees  invries?
    Er gaat niks aan de kwaliteit van het vlees verloren wanneer u het invriest. U krijgt uw vlees op het moment dat het in een perfecte conditie is. Zo u het invriest dooit het ook weer terug.
     
  2. Hoe lang kan ik het vlees bevroren bewaren?
    Bij een temperatuur van -18 graden kunt u het vlees gedurende 1 jaar  bevroren bewaren.
     
  3. Hoe kan ik het vlees het beste ontdooien?
    U kunt het vlees het beste in de koelkast, op een afgedekt bord laten ontdooien. Laat het vlees niet ontdooien op het aanrecht, op de verwarming of in warm water. 
     
  4. Kan ik het vlees twee keer invriezen?
    U kunt ontdooid rauw vlees niet opnieuw invriezen.

 

BEZORGING

 


  1. Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om mijn bestelling in ontvangst te nemen?
    Indien u niet thuis bent om uw bestelling in ontvangst te nemen krijgt u een “oeps” kaartje van ons door uw brievenbus. Op het “oeps” kaartje staat aangevinkt of uw bestelling bij uw buren is afgeleverd of retour is gestuurd naar Cow Under.
     
  2. Wanneer bezorgd Cow Under?
    Wij bezorgen op donderdag en vrijdag tussen 16:30 uur en 21:30 uur.

 

PRIVACY

 


  1. Wat wordt er met mijn gegevens gedaan?
    Al je gegevens worden binnen Cow Under gehouden en puur gebruikt voor eigen informatie en mogelijke verbeteringen.
     
  2. Hoe is de toegang tot mijn gegevens beschermd?
    De toegang tot uw persoonlijke informatie is beschermd door uw gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee heeft u als enige toegang tot uw persoonlijke gegevens. Daarnaast zijn diverse technische maatregelen getroffen die de kans op ongeautoriseerde toegang tot uw gegevens tot een minimum beperken.

ANDERE VRAGEN

 


  1. Ik heb geen email bevestiging ontvangen, wat nu?
    We versturen altijd een bevestigingsemail zodra de bestelling geplaatst is. Als u geen bevestigingsmail ontvangt, controleer dan of deze binnen is gekomen in de spam mail of ongewenste mail. Is deze niet in de spam of ongewenste mail binnen gekomen, neem dan contact op met onze klantenservice: klantenservice@cowunder.nl
     
  2. Is het mogelijk grote hoeveelheden  vlees te bestellen?
    Dit is mogelijk. Indien u grote hoeveelheden vlees wilt bestellen, kunt u contact  opnemen met onze klantenservice, door te mailen naar: klantenservice@cowunder.nl of door te bellen naar: 010-3401556.
     
  3. Wanneer is de klantenservice bereikbaar?
    Wij zijn per telefoon bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:30 en wij zijn per mail bereikbaar van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 en 22:00.
     
  4. Wat is de Australische organisatie MSA?
    De Australische organisatie MSA is een onafhankelijk beoordelingssysteem dat ontworpen is om het giswerk te halen uit het kopen van Australische rundvlees. Het MSA logo is een visuele onderschrijving van  de garantie op kwaliteit.